Спорт

Програма “Художня гімнастика ” (Кременчуцька міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 1)

(0)
  • Рід діяльності: Гурток
  • Сфери діяльності та види: Спорт
  • Вік учасників: 5 - 9 роки
  • Ціна: Безкоштовно
Програма акредитована
Ця програма розробляє наступні компетентності

Художня гімнастика – вид спорту, ціллю якого є гармоній розвиток, всебічне удосконалення рухових якостей дитини.

Гімнастичні вправи (динамічні і пластичні), виконуються під музичний супровід, включаючи вправи без предмета, вправи з предметами (скакалка, м’яч, булави, стрічка), а також елементи хореографії, акробатики, ритміки.

Художня гімнастика є олімпійським видом спорту. Це чудовий вид спорту для дітей. Чому для дітей? Тому, що художньою гімнастикою займаються діти з раннього віку. Перші кроки в художній гімнастиці бажані в дуже юному віці - 5-6 років, так як організм дитини більш сприйнятий до розвитку гнучкості, координації і швидкості рухів. Головні якості гімнастки - це сила волі і витривалість.

Художня гімнастика розвиває гнучкість, спритність, витривалість, дисциплінує людину, удосконалює тіло, учить володіти їм красиво і граціозно рухатися, укріплює відчуття упевненості в собі, що дуже важливе в сьогоднішньому світі.

Навчально-тренувальні заняття проводять: Смірнова Ірина Василівна - тренер-викладач ІІ категорії, старший тренер-викладач відділення художньої гімнастики КДЮСШ № 1).

Солодовникова Наталія Прокопівна - ЗТУ, тренер-викладач ІІ категорії. Свороб Тетяна Іванівна - майстер спорту, тренер-викладач. Борисова Наталія Євгеніївна – тренер-викладач ІІ категорії. Гаврилова Ольга Олегівна – майстер спорту, тренер-викладач ІІ категорії. Чернишова Марина Миколаївна – тренер-викладач ІІ категорії з хореографії. Щербак Наталія Геннадіївна – майстер спорту, тренер-викладач. Марченко Лілія Валеріївна – тренер-викладач ІІ категорії.

 старший тренер відділення Смірнова Ірина Василівна (0975502545)

Коментарі

Ця програма розробляє наступні компетентності

Компетенції ініціативності та креативності

Компетенції вчитися засвоювати знання

Комунікативні компетенції

Компетенції пізнання

Особисті компетенції

Соціальні компетенції