Спорт

Програма “Художня гімнастика ” (Кременчуцька міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 1)

(0)
  • Рід діяльності: Гурток
  • Сфери діяльності та види: Спорт
  • Вік учасників: 5 - 9 роки
  • Ціна: Безкоштовно
Програма акредитована
Ця програма розробляє наступні компетентності

Художня гімнастика – вид спорту, ціллю якого є гармоній розвиток, всебічне удосконалення рухових якостей дитини.

Гімнастичні вправи (динамічні і пластичні), виконуються під музичний супровід, включаючи вправи без предмета, вправи з предметами (скакалка, м’яч, булави, стрічка), а також елементи хореографії, акробатики, ритміки.

Художня гімнастика є олімпійським видом спорту. Це чудовий вид спорту для дітей. Чому для дітей? Тому, що художньою гімнастикою займаються діти з раннього віку. Перші кроки в художній гімнастиці бажані в дуже юному віці - 5-6 років, так як організм дитини більш сприйнятий до розвитку гнучкості, координації і швидкості рухів. Головні якості гімнастки - це сила волі і витривалість.

Художня гімнастика розвиває гнучкість, спритність, витривалість, дисциплінує людину, удосконалює тіло, учить володіти їм красиво і граціозно рухатися, укріплює відчуття упевненості в собі, що дуже важливе в сьогоднішньому світі.

Навчально-тренувальні заняття проводять: Смірнова Ірина Василівна - тренер-викладач ІІ категорії, старший тренер-викладач відділення художньої гімнастики КДЮСШ № 1).

Солодовникова Наталія Прокопівна - ЗТУ, тренер-викладач ІІ категорії. Свороб Тетяна Іванівна - майстер спорту, тренер-викладач. Борисова Наталія Євгеніївна – тренер-викладач ІІ категорії. Гаврилова Ольга Олегівна – майстер спорту, тренер-викладач ІІ категорії. Чернишова Марина Миколаївна – тренер-викладач ІІ категорії з хореографії. Щербак Наталія Геннадіївна – майстер спорту, тренер-викладач. Марченко Лілія Валеріївна – тренер-викладач ІІ категорії.

За додатковою інформацією звертатись: методист Чингаєва Вікторія Вікторівна (0969021246, 74-22-41), старший тренер відділення Смірнова Ірина Василівна (0975502545).

Коментарі

Ця програма розробляє наступні компетентності

Компетенції ініціативності та креативності

Компетенції вчитися засвоювати знання

Комунікативні компетенції

Компетенції пізнання

Особисті компетенції

Соціальні компетенції