Танець

Програма “Спортивно-бальна хореографія” (Кременчуцький ліцей №17 “Вибір” імені М. Г. Неленя)

(0)
  • Рід діяльності: Гурток
  • Сфери діяльності та види: Танець
  • Вік учасників: 6 - 17 роки
  • Ціна: Безкоштовно
Програма акредитована
Ця програма розробляє наступні компетентності

Створення навчальної програми зі спортивно-бальної хореографії обумовлено необхідністю забезпечення системності й послідовності навчання у творчих дитячих колективах, що займаються даним видом мистецтва. Керівник, дотримуючись програми, повинен творчо підходити до проведення занять і до постановчої роботи, сприяти гармонійному розвитку вихованців.

Історично склалося так, що найдавнішою мовою є мова рухів – мова танцю. У минувшині танець був розвагою, засобом передачі емоцій та почуттів. Сьогодні танець – цілий світ, який гармонійно синтезує музику, хореографію, норми поведінки та спілкування між людьми.

Природна грація, пластика, фізична підготовка, почуття міри, увага до партнера у танці, доброзичливість та привітність – риси, які набуваються у процесі занять бальними танцями. Це, передусім, пов'язано з багатогранністю цього танцювального напряму, який поєднує у собі засоби спортивно-фізичного та художньо-естетичного розвитку особистості. Специфіка навчальної програми обумовлена багатогранністю спортивних бальних танців. У її основу покладені авторські моделі відомих хореографів з даного танцювального напряму, передбачено навчальний матеріал сучасних бальних танців, побудованих на основі рухів українських народних танців різних регіонів України, а також використано власний досвід роботи авторського колективу.

Програму схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, протокол № 3 від 22.12.2017)

Вівторок, четвер 12-30  - 16-30   

четверг 16-30 - 17-30

Коментарі

Ця програма розробляє наступні компетентності

Компетенції ініціативності та креативності

Компетенції вчитися засвоювати знання

Комунікативні компетенції

Компетенції пізнання

Особисті компетенції

Соціальні компетенції