Оригамі – це сучасний феномен мистецтва, що уособлює в собі використання художніх прийомів та логіку розвитку просторових видів мистецтва та містить у собі величезний творчий потенціал щодо використання його в різних галузях діяльності людини
Метою навчальної програми «Людина і довкілля» для позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму є формування свідомої екологічної мотивації, навичок і моделей поведінки, безпечної для довкілля і здоров’я, спрямованої на реалізацію принципів стійкого розвитку
Проект приділяє особливу увагу формуванню цінностей, активної
природоохоронної позиції, навичок ощадливого ресурсоспоживання і моделей
поведінки в довкіллі, дружніх природному середовищу. Основна увага
зосереджується на діяльності, поведінці, а інформація наводиться з метою
створення свідомої мотивації до екологічно доцільних дій і вчинків. «Зелений
пакет» набув популярності ще й завдяки тому, що є справжнім навчальнометодичним комплексом, включаючи посібник для педагога, СD-RОМ
колекцію фільмів (2 DVD-диски), картки із завданнями (дилеми).
Навчання в гуртку «Геологія, геохімія та мінералогія» передбачає
вивчення учнями історії розвитку земної кори, її складу, будови, рухів,
закономірності утворення і поширення корисних копалин, розвиток
дослідницьких умінь, організацію науково-дослідницької, пошукової діяльності.
На заняттях підвищується інтерес учнів до вивчення геології, розвивається їхнє
логічне мислення, закріплюються навички проведення наукових досліджень.
Змістове наповнення програми забезпечує зв’язок теоретичних знань з
об’єктами практичного дослідження для глибшого розуміння предмета
навчання, формує знання з основних питань, понять, закономірностей у геології,
розвиває уміння спостерігати, досліджувати і пояснювати явища природи і
суспільства.
Український фольклор як складник народної культури є важливим
чинником формування національно свідомої особистості, розвитку її духовного
світу, морально-естетичного, культурного, виховного аспектів. Саме завдяки
народній творчості розуміємо ментальність, психологічні особливості народу,
простежуємо джерела культурних традицій, звичаїв, обрядів.
Вивчаючи фольклор, учні пізнають світ, набувають практичних навиків
пошуково-дослідницької роботи, розвиваються творчо, формують ціннісні
орієнтири.
Навчальна програма гуртка «Основи науково-дослідницької діяльності
учнів у галузі географії» спрямована на формування в учнів базових уявлень про
сутність географічних досліджень, основні завдання, загальнонаукові та
географічні методи досліджень, сферу їх застосування і дослідницькізавдання.
Зміст програми орієнтований на учнів із високим рівнем знань з географії,
які уже достатньо глибоко опанували навчальний матеріал, здатні робити
самостійні обґрунтовані висновки щодо актуальних питань і складних проблем
розвитку природного середовища, стану його окремих компонентів,
взаємозв’язків між ними, місця людини у цих процесах та соціальноекономічного розвитку країн і регіонів
Гідрологія – це наука, яка вивчає природні води у межах гідросфери Землі,
явища і процеси, що в них відбуваються. Предметом досліджень гідрології є всі
види гідросфери: океани, моря, річки, озера, водосховища, льодовики, болота,
ґрунтові й підземні води, а також води атмосфери.
Гідрологія належить до числа наук про Землю. Вивчення гідрології у
наукових секціях Малої академії наук сприяє залученню учнівської молоді до
пошукової, дослідницької роботи, поглибленню і розширенню знань з гідрології,
активізації пізнавальної діяльності. На заняттях у вихованців формуються
природничо-науковий світогляд, екологічна культура та громадянська
свідомість, здійснюється їх допрофесійна підготовка з природничих наук.
Пропонована програма з гідрології розроблена для учнів, які мають
достатній рівень географічних знань та займаються науково-дослідницькою
діяльністю у відділенні наук про Землю.