Виберіть з 34 програм

Оберіть програму:

Компетенції ініціативності та креативності

Компетенція вчитися засвоювати знання

Компетенція комунікації

Компетенція пізнання

Особисті компетенції

Соціальні компетенції

Оберіть рід діяльності

Інше:

 
ДОДАТКОВІ ФІЛЬТРИ

Оберіть рід діяльності

Інше:

Оберіть компетентності

Знайдено 34 програм

Мистецтво
Вік: 9 - 17 роки

Народне мистецтво є невичерпним джерелом для виховання
підростаючого покоління. У народному мистецтві суспільні ідеї зливаються з
естетичними у нероздільну єдність, котра має унікальні можливості впливу на
особистість вихованця. Заняття декоративно-ужитковим мистецтвом сприяють
вихованню в дітях культури сприйняття матеріального світу, формування
естетичного ставлення до дійсності, допомагають краще пізнати інші види
мистецтва, вчать цінувати і поважати працю.

Зміст навчальної програми спрямований на вивчення українського
мистецтва, ознайомлення з відомими промислами і ремеслами – вишивкою,
бісероплетінням, килимарством, виготовленням оберегів і народних іграшок. В
процесі занять декоративно–ужитковим мистецтвом діти залучаються до
творчості, підвищують пізнавальну активність, допитливість, розвивають
творчі здібності, навчаються обробці різних матеріалів.

Програму схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання Науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-мето-дичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України №3 від 29.12.2015 р.)

Еще...
Мистецтво
Вік: 9 - 17 роки

Збагнути народну мудрість, простежити поетапне становлення духовності
українського народу в контексті історичних явищ і подій, з’ясувати роль усної
народної творчості у формуванні етнопсихології, світоглядних засад українців
допоможе навчальна дисципліна «Фольклористика».
Програма з позашкільної освіти «Фольклористика» сприятиме
поглибленому вивченню дисципліни, формуванню науково-дослідницьких та
збирацько-видавничих здібностей, виробленню навичок шанобливого
ставлення до народу та його традицій.

Вивчаючи усну народну творчість, учні занурюватимуться у світ духовних
цінностей, долучатимуться до народного досвіду, надбаного людством
протягом століть, набиратимуться життєвої мудрості, адже недаремно
«фольклор» у перекладі з англійської мови означає «народна мудрість».

«Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, протокол No3 від 22.12.2017)

Еще...
Туризм і краєзнавство
Вік: 9 - 17 роки

Історичне краєзнавство – сходинка до пізнання учнями рідного краю,
реалізації інтересів у вивченні історико-культурного надбання українського
народу, навколишнього природного середовища, формування краєзнавчих та
туристсько-спортивних знань, умінь і навичок засобами позашкільної освіти.
Програма гуртка спрямована на формування системного мислення, поглиблення знань, умінь і навичок з окремих предметів та туристсько-краєзнавчої роботи.

Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах»
(лист ІМЗО від 08.07.2019 No 22.1/12-Г-591; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 No 2)

Еще...
Туризм і краєзнавство
Вік: 9 - 17 роки

У сучасному розумінні географія – це наука, що поділяється на низку
природничо-географічних і суспільно-географічних наук, які тісно пов’язані
між собою завданнями: всебічне дослідження природно-територіальних
і виробничо-територіальних комплексів. Об’єктом вивчення цих наук є закони
і закономірності розміщення та взаємодії компонентів географічного
середовища та їх поєднань на різних рівнях.

Вивченням частин географічної оболонки Землі займається
ландшафтознавство. Ландшафт як відкрита система функціонує під впливом
численних факторів, що мають різну природу. Саме тому його всебічне
пізнання потребує ґрунтовного вивчення не лише внутрішніх структур, а й тих
чинників, під дією яких відбувається їх формування, динамічні та еволюційні
зміни. Такі дослідження реалізуються через встановлення зв’язків
і взаємозалежностей між ландшафтами та визначальними для них факторами
природного й антропогенного середовищ.
Науково-дослідницька робота учнів із географії та ландшафтознавства
є одним із важливих етапів підготовки до наукових досліджень та пошуків,
пропедевтики навчання у вищому навчальному закладі відповідно до обраного
напряму. Така діяльність підвищує інтерес обдарованої молоді до науководослідницької діяльності у галузі наук про Землю, сприяє розвитку та самореалізації особистості у науковій сфері.

«Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 No 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 No 2)

Еще...
Туризм і краєзнавство
Вік: 10 - 17 роки

Серед природничих наук особливе місце посідають географічні науки, які
вивчають географічну оболонку Землі, її просторову соціально-економічну
різноманітність, а також зв’язки між природним середовищем і діяльністю
людини.

Однією із сучасних потреб обдарованих учнів є і науково-дослідницька
діяльність у галузі географії, що виховує освічену людину, гуманіста і
природолюба, посилює інтерес та повагу до культури свого й інших народів,
прагнення зберегти і примножити культурну спадщину своєї країни і всього
людства, вчитися жити і працювати в полікультурному середовищі, розвиває
логічне мислення, вміння виконувати й проводити наукові дослідження.
Провадження учнівської науково-дослідницької діяльності в галузі
природничих наук вирішує цілу низку завдань з особистісного розвитку
обдарованої дитини, є одним із важливих етапів формування особистості.

«Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 No 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 No 2)

Еще...
Інше
Вік: 13 - 17 роки

Програма гуртка не передбачає послідовного вивчення шкільного курсу фізики, а розширює та поглиблює знання з цієї дисципліни. Мета гурткової роботи полягає в ознайомленні з основними методами наукового пізнання, необхідними для реалізації дослідницької діяльності з фізики.. Вихованці поглиблюють свої знання у галузі природничих наук, ознайомлюються з алгоритмами та оригінальними методами розв’язування розрахункових та експериментальних задач. Вихованці гуртка активно беруть участь в турнірах юних фізиків міського, обласного та Всеукраїнського рівня.

Рекомендовано науково-методичною радою Національного центру «Мала академія наук України» (протокол № 4 від 29.11.2016 р.)

Еще...